Reklamy na ogół wiązane były z nudnymi ogłoszeniami w gazecie, tradycyjnym tudzież zbytnio ekspresywnym przekazem radiowym, a także pionierskim przekazem telewizyjnym. Mimo, że niektóre reklamy zamieszczane w telewizji są niesłychanie kreatywne, błyskotliwe, a chwilami również humorystyczne to musimy zachowywać pamięć o ich ograniczeniach. Z reguły są one niezwykle krótkie i trwają do 30 sekund, na dodatek brak w nich interaktywności. Reklama w Internecie oferuje nam w dużej mierze szersze możliwości. Agencja interaktywna wyspecjalizowana w tego rodzaju reklamy może nam zaoferować reklamę nakierowaną na prawdopodobnie zainteresowane osoby, korzystające z portali społecznościowych, a także skonstruuje okazjonalne banery reklamowe a także tworzenie stron internetowych. Interaktywne zabawy reklamowe, rozliczne turnieje z szansą zdobycia drobnych prezentów, a także słuszna dbałość o stronę internetową być może okazać się najskuteczniejszą odmianą reklamy. Przekaz nie redukuje się bowiem tylko do dźwięku i obrazu, osiągamy szczególnie możliwość nawiązania kontaktu z klientem.